A PUMA bemutatta az AC Milan 23/24-es hazai mezét

Az ikonikus Rossoneri csíkok újragondolásával megérkezett az AC Milan új hazai meze. A dizájn még közelebb hozza egymáshoz a klubot és Milánó városát, egy friss grafikával, amely az "M" betűt használja fel. A mez június 4-én debütál a Hellas Verona elleni szezonzáró meccsen.

Az AC Milan piros és fekete csíkos megjelenése az egyik legikonikusabb a futball világában, amely a klub gazdag történelmét és sikereit szimbolizálja. Ezt a megjelenést és a hozzá tartozó identitást frissen tartani évről évre, szezonról szezonra hatalmas kihívás a tervezőknek. A 23/24-es szezonra a PUMA arra összpontosított, hogy kiemelje a klub kapcsolatát Milánó városával, így a Rossoneri jellegzetes piros és fekete csíkjai teljesen új grafikát kaptak, amely az „M” betűt veszi alapul.

Az új, egyedi csíkozás ezúttal ismétlődő „M” betűkből rajzolódik ki a mez közepén. A V-nyakú gallér, illetve az ujjvégek tiszta fekete színt kaptak, ezzel szegélyezve a vörös alapszínt. A nyak hátsó részén vastag betűkkel szedve kapott helyet az „AC MILAN” felirat.

Casper Stylsvig, az AC Milan vezető bevételi tisztviselője, így kommentálta: „A Rossoneri mez mindig is jelképe volt a klubunk és szurkolóink DNS-ének. A szenvedély szimbóluma, amely képes túllépni a játéktéren, kifejezni az összetartozás érzését és a stílust a pályán, a lelátón és minden szurkoló életében, így válva életstílus ikonná. Ma, az új hazai mez bemutatásával megerősítjük kapcsolatunkat Milánó városával, ünnepelve annak vibráló energiáját és lakosai hozzáállását, akik megtestesítik ennek a fantasztikus városnak az innovatív és progresszív szellemét.”

Marco Müller, a PUMA csapatsportruházat vezető termékmenedzsere így nyilatkozott: „Fantasztikusan büszkék vagyunk az AC Milannal való együttműködésünkre és az új szezonhoz készült mezre. A dizájn tükrözi a PUMA küldetését, hogy mindig fejlessze a sportruházatot, és magában hordozza az AC Milan haladó szellemiségét. Ez a mez több, mint egy egyszerű szerelés; ez szimbóluma az egységnek és az előremutató lendületnek a csapat, a város és a hűséges szurkolók számára.”

Az új mez csúcstechnológiával van ellátva, hogy optimális teljesítményt és kényelmet biztosítson a pályán. Az ULTRAWEAVE anyag struktúrált, 4-irányban nyúlós, rugalmas kialakítással rendelkezik, amely csökkenti a súlyt és a súrlódást, lehetővé téve a játékosok számára, hogy szabadon és kényelmesen mozogjanak. A szövetbe integrált dryCELL technológia pedig tökéletesen elvezeti az izzadtságot.

A szurkolói mez 100%-ban újrahasznosított poliészterből készül, és dryCELL izzadságelvezető technológiával van felszerelve, hogy szárazon és kényelmesen tartsa a viselőjét a 90 perces játék időtartama alatt és azon túl – függetlenül az időtől, a pályától vagy a helytől.

Hamarosan elérhető a focivilag.hu-n.